توسعه گردشگری، ساخت هتل ۴ ستاره در شهرک سلامت خاتم قم را آغاز کرد

شرکت توسعه گردشگری در راستای توسعه زیرساخت‌های گردشگری در استان قم، احداث هتل ۴ ستاره در شهرک سلامت خاتم را آغاز کرد.

این هتل در زمینی به مساحت یکصد هکتار در ابتدای جاده ورجان قم و پس از شهرک پردیسان در حال احداث است و به عنوان یکی از پروژه‌های مهم گردشگری در استان قم شناخته می‌شود.

لزوم احداث هتل در شهرک سلامت خاتم

شهرک سلامت خاتم به عنوان قطب درمانی و آموزشی استان قم، میزبان مراجعه‌کنندگان و مسافران بسیاری از سراسر کشور است. احداث هتل در این شهرک، نیاز به اقامت مناسب برای این افراد را رفع خواهد کرد و به رونق گردشگری سلامت در استان قم کمک خواهد کرد.

مشخصات هتل

این هتل ۴ ستاره با برخورداری از امکانات رفاهی مدرن و باکیفیت، شامل رستوران، کافی‌شاپ، استخر، سالن ورزشی و … تجربه‌ای لوکس و خاطره‌انگیز را برای مسافران رقم خواهد زد.

مراحل ساخت هتل

اقدامات لازم برای طراحی و معماری فاز اول پروژه توسط شرکت مهندسین مشاور انجام شده است و در حال حاضر پیگیری‌های لازم برای اخذ مجوزات و پروانه‌های مربوطه به منظور خاکبرداری در حال انجام است.

افتخار شرکت توسعه گردشگری

شرکت توسعه گردشگری با سابقه درخشان در احداث و مدیریت هتل‌های لوکس در سراسر کشور، از تمام توان و تخصص خود برای ساخت این هتل ۴ ستاره در شهرک سلامت خاتم قم استفاده خواهد کرد.

انتظار می‌رود این هتل در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری برسد و به عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری استان قم، نقش مهمی در رونق صنعت گردشگری این استان ایفا کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *