هشتمین جایزه مسئولیت اجتماعی

شرکت توسعه گردشگری آتیه خاورمیانه، گواهینامه هشتمین دوره جایزه مسئولیت اجتماعی مدیریت را دریافت کرد.

تهران، ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ –  در مراسمی که روزهای ۱۰ و ۱۱ بهمن‌ماه در محل دانشگاه خاتم برگزار شد، شرکت توسعه گردشگری آتیه خاورمیانه در اولین حضور خود در هشتمین دوره جایزه مسئولیت اجتماعی مدیریت، موفق به کسب گواهینامه این جایزه معتبر شد.

هشتمین جایزه مسئولیت اجتماعی

این جایزه که توسط انجمن مدیریت ایران با هدف تشویق سازمان‌ها به ایفای نقش موثر در زمینه مسئولیت اجتماعی و توسعه مفاهیم مرتبط در میان آن‌ها برگزار می‌شود، امسال با حضور مدیرعامل ارجمند بانک پاسارگاد، جناب آقای دکتر مجید قاسمی و گروه‌های مالی بانک پاسارگاد، شاهد حضور و رقابت شرکت‌های مختلف در این عرصه بود.

شرکت توسعه گردشگری آتیه خاورمیانه با تعهد به ارزش‌های مسئولیت اجتماعی و در راستای ایفای نقش موثر در جامعه، در این دوره از جایزه با ارائه مستندات و گزارش عملکرد خود در حوزه‌های مختلفی نظیر اقتصاد، محیط زیست، جامعه و حاکمیت شرکتی، مورد ارزیابی دقیق قرار گرفت.

گواهی هشتمین جایزه مسئولیت اجتماعی

شرکت توسعه گردشگری آتیه خاورمیانه به عنوان یکی از شرکت‌های تابعه هلدینگ نسیم سلامت پاسارگاد، در زمینه سرمایه‌گذاری، توسعه هتل‌ها و مراکز تفریحی-گردشگری در کشور فعالیت می‌کند. این شرکت با تعهد به ارزش‌های مسئولیت اجتماعی، همواره تلاش کرده است تا با ایفای نقش موثر در جامعه، به توسعه پایدار و ارتقای کیفیت زندگی در جامعه کمک کند.

کسب گواهینامه هشتمین دوره جایزه مسئولیت اجتماعی مدیریت توسط شرکت توسعه گردشگری آتیه خاورمیانه، نشان‌دهنده تعهد و تلاش این شرکت در زمینه مسئولیت اجتماعی و گامی مهم در جهت ارتقای عملکرد این شرکت در این حوزه است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *